Rabu, April 07, 2010

OPERATION in memories =(

salam semua..
arini aku nak update sikit pasal aktiviti aku semalam lepas kelas terakhir Productivity and Quality Control, nih subjek major yang terakhir merangkap kelas major yang terakhir sem nih..*final sem nih*mcm yg aku pernah cerita dulu aku majoring in Operation..major yg kedua paling sikit student nye sebelum major in International Business..paling ramai of coz la Marketing and Human Resources...kelas minor aku ade lagi pai ari jumaat..cett~actually tadi takde kelas pon,cume group presentation jek..group aku da present minggu lepas..tapi dengan semangat nye bangun pagi tadi nak pegi kelas jugak semata-mata untuk ini.....


all together pic...Operation student..as u can see..
kiteorang memang tak ramai pon,dalam 26 org jek..tp time nih ramai tak datang..
tp ni da termasuk student2 yg amik opsyen subjek nih termasuk foreigner 5 org..
kalau tak,total up memg 26 org jek..yg belah kanan sekali tu lecture kiteorg yg palinggg sporting and cool abizz~thank you Mr.Soh for the knowledge and the moment...

some of the presentation...

.................

some of the group..

this Helen group (baju jalur2),Talia and Zila..
dorang present semalam..sempoi jek..


ni group Adah (baju biru),dan nina..lagi sorg da balik..ade hal katenye...
*takde gmbr ngn die*
adah ni da tunang ye..majlis langsung nye bulan 6 nanti...pesanan tuk adah-semoga semuanya berjalan lancar ye,mungkin aku tak dapat datang,selain jauh kau di utara dan aku diselatan,time tu kan tgh praktikal..huhu~

ni si kecik dan si comel...konfem la si comel tu aku kan...haha~
zila kau memg sempoi la..bile2 turun johor roger2 la ye...=)


aku danTalia..Talia ni dari Indonesia..satu-satunya student dr Indonesia dlm kelas aku...
die pemalu orangnya..tapi lama2 ok dah sebab kiteorg dan 3 sem bersama2..sem lepas tuk subjek Project Management aku 1 group dgn die dan Helen..

gambar kt bawah nih masa lepas presentation PM dengan Talia dan Helen sem lepas..
dorang nih cantik kan...
last but not least,aku sgt suka pic nih..

ocaakk~~


okeh,ni pulak group aku untuk sem nih...bersama-sama Suzy dan Shanty..serius tak perasan pun kitorang pakai baju tema pink hitam..
da transfer gmbr ni dlm lappy nih bru aku perasan...sehati sejiwa..hehe~

and..
we are together...

gonna miss u babe!
dont ever forget me okeyh~



*banyak lg gmbr,tp blur la pulak..huhu*

situasi gamit telah berlaku dalam kelas ini semalam..
lecture aku dengan senyap2 rupenye telah memanggil Suzy..
Suzy pelik dan cuak sebenarnye kenapa die dipanggil..
korang nak tahu kenapa..
haa,,sbb ye lecture aku tu nak tanye sape yg duduk kat belakang Suzy..
nak tahu sape yg duduk kat belakang Suzy tu...
budak nih la...

jeng..jeng..



aku lah........haha..
rupenye lecture aku tu tak kenal aku la weh...
bila Suzy da explain..baru die perasan sape..haha..
die cakap aku lain..
ok la aku ngaku ni first time aku pakai shawl g kelas..
biasa aku pakai time jalan jek..hehe..
tapi lawak la sampai lecture aku tak cam aku...hehe~
pastu Suzy g story mori kat dak len,,dah aku dingalan nye...takpe aku trime..
^_^

rindu-rinduan jadi kenang-kenangan...lalala~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...