Khamis, April 29, 2010

akukah yang menjadi insan ketiga antara mereka..

cik rumate sudah ada pasangan ke???
ye..ye..aku berpendapat begitu...ngehehe~
kenapa aku bole bepikiran sebegitu adanya..sebabnya aku perasan dia akan mensilentkan hensetnya bila mana ada mesej yang konsisten memasuki ruang2 henset tersebut..tp vibrate nye masih dapt aku rasakan...grrr~grrr~..sbb dia letak atas meja ye..konfem la aku rse getar cinta nya juga.eh eh..getaran henset tu la..
em,lagi...skrg kekerapan untuk menjawab panggilan telefon di tengah malam adalah 50% ye..tp bila belum tgh mlm pulak,dan bila ada insan ketiga antaranya (aku la tuh..)@ aku belum tido dia akan menjawabnya di luar bilik..hehe~ (mcm aku jugak la..wahaha)..
kalau ade pon die cakap dlm bilik@depan2 aku..alahai,lembut saja butir kata-katanya..tp sekejap jek la..malu ngn aku kot...hehe..pehh! nmpk sgt aku suke curik2 dengar..wakaka~

tapi cik rumate, kalau pon kau gayut di tengah malam,kalau aku terdengar sori la ye..sebab aku ni bukan jenis yang tido mati, pantang dengar bunyi merdu2 pon bley buat terjaga..
susah tau ade telinga sensitip nih,tido tak lena..lagi bab mata nih,aish,,selagi ade pencahayaan yang menerangi bilik,amatlah sukar aku melenakan mata..sori yeh..
*tapi aku nih semuanya sensitip,bab mata lagi,senangnye nak nanges..huhu..*

cik rumate,silalah jangan malu dengan aku yek..haha..sebab nanti aku pon xyah2 malu2 dengan kau sebab nanti bole gayut sama2..wahaha.*mereng*

sekarang nih pon aku rase cam ade aura2 cinta baru bersemi disini..rase berbunge2 lak bilik aku nih...ekeke~
mungkihkan betul ape yang aku pikirkan..
mahu saja aku tanyakan sendiri pada cik rumate..
tapi........xpe la..dia nak balik kmpg da pon..huhu..


*oh,mungkihkan apa yang aku pikirkan dan rasa ni turut berlaku pada "bunga di taman cik odah"..erh~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...