Sabtu, April 17, 2010

membawa diri

Lari lari lari aku lari
Lari lari lari dari mimpi
Lari lari aku lari dari sepi
Biar ku sendiri
Biar ku sendiri
Menganggung sepi menghilangkan diri...

ceh..nak sedih-sedih lak kan..
sikit la...huhu~
jadinya aku telah menghilangkan diri seketika semalam..tapi aku yakin takde yang perasan pon dengan ketiadaan aku..huwaa..
dan aku telah membawa diri ini ke ..
*
*
*

tesco..makan sizzling...

dan disegarkan dengan laici kang...euihh~








tapi..tapi..janganlah percaya aku pegi sorang-sorang walau di tengah ari buta ye..
ada seseorang menemaniku..
seseorang yang lagi gilerkan sizzling dr aku...
hep! bukan skandal aku eh...babap kang...
budak ni la..

*
*
*

konfem 2 minggu sekali ke dia sebat koay teaw sizzling nih..
hantu betul ngn makanan tu..
katenye nak bukak cawangan kat besut..sebab kat besut takde lagi kedai2 jual sizzling..
jgn tak tahu--dia siap search di internet cara2 membuat sizzling..
caya lah cah!!
kalau da jadi bisnes nye jgn lupa aku ye...


err~ ecah,nape kau punye sizzling tu nmpk lagi sodapp ekk...hukhuk

2 ulasan:

  1. tu sebab ecah mkn guna chopstick..ko mkn guna gerapu..hahaha

    BalasPadam
  2. eleh..props jek,tu pon aku yg soh..kehkeh~

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...