Ahad, April 18, 2010

katun

rindu nak dengar nama tu dipanggil-panggil..
lama nye tak dengar..teringat zaman sekolah dulu...
nama panggilan yang aku dapat masa disekolah agama..
tapi nama tu lekat time sekolah menengah,
lebih popular digunakan start form 3 pai abis form 6..
sampai budak2 sekolah lagi kenal 'katun' dari 'zura'..
bila da masuk U da takde sape nak panggil nama tu lagi kat sini...
sebabnye bila orang tanye:
nak panggil ape?
zura je la...(tp dlm ati nk ckp lain..huhu)

...sebab pikir da tak sesuai kot nak guna nama tu,nmpk cam budak2 sgt...
..nama AZURA tu kan lagi sedap didengar..

tapi semalam dan baru tadi aku call kawan baik aku masa form 6,,fit and ila...
terus die panggil katunnn~♫~♫~ dengan nada riang sekali...
uh~ nape tibe2 aku rase cair bila dia sebut nama aku cmtu ek..
sukee~~
lama tak dengar katunnn~♫~♫~♫
kalau ade pun setakat tulis kat fb jek..tak dapat dengar...

korang semua budak f6,aku rindu korang la..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...