Sabtu, April 03, 2010

DSBK




sape yg tak nak jadi kaya..
ade rumah besar ,,kete power,,hidup senang,,hati riang...
sekalipun tidak kaya,dpt hidup cukup keperluan jadilah...
aku nak gak..
tp aku nak la usaha sikit..kumpul2 duit sendiri..
memandangkan aku belum keje lagi kan...
jadi aku nak kumpul duit disini...sini...blog polka dot dot nih la..
msti ade antara korng2 pembaca blog aku nih tau cmne nk wat duit kt blog kan..
maklum la,sye budak baru belajar,sbb xtau sye nak belajar la nih..hehe
korang tau nuffnang kan...
haa,,aku tau nuffnang tu bley buat duit...
tapi.............
aku xtau cmne nak buat kat blog nih...huhu
tolonglah sape2 yang tahu..ajari lah aku ye...

*aku nak kumpul duit buat kawen ni....
DSBK = Duit Simpanan Buat Kawen...lalalalala~~ gedix saje


who know how to add nuffnang into blog,teach me plez... '^o^

3 ulasan:

  1. sekarang tgh kecoh pasal froudclick..hati2..hehe

    selamat menjadi kaya =D

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. ow...jd nye xboleh kaye la cmni..huwaa~~

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...