Rabu, April 14, 2010

4 di 5

lagi menghitung ari nih.. mau tunggu angka 4 muncul.. waa~lagi di hitung lagi rindu berat sama dia.. sebulan lagi InsyaAllah ia datang memberi makna yang lebih besar pada kami... memang orang bilang angka yang besar belum tentu menjamin keterlangsungan dan ketentuan kita bakal bersatu dengan orang yang kita dampingi..aku tahu itu.. tapi aku sentiasa berusaha untuk mengekalkannya..kalau dibilang tidak bertegang urat..bohong..tidak merajuk juga bohong apatah lagi tidak cemburu dan tidak mempercayai...
sabar....itu yang dititikberatkan... sepanjang hampir angka itu muncul tidak sekali pun kami berpisah lalu sambung kembali walau nyatanya sepanjang itu kami sememangnya terpisah jauh..ketemuannya cuma selepas 5 bulan atau pada cuti panjang..itu kalau aku pulang..kalau tidak ya dicambah-cambah rindunya... tapi dia yang banyak berkorban..sabarnye itu meruntun jiwaku, percayanya dia menguatkan kasihku, tenang tuturnya melemahkan amarahku...yang mana beda sekali sama aku..jujur kuakui,dia bukan lelaki romantis seperti yang kuharapkan tapi dia menutupi segala kelemahanku dan memenuhi separuh dari diriku...
aku benci...benci^2 dia...ya..benci^2..kalian tahu apa yang tersirat disebaliknya...benci^2 itu maknanya
benar-benar cinta...kaget ya...tidak mungkin la aku membenci dia..seutuhnya aku cinta dia..itu istilah kami yang kuajari padanya..benci kuasa dua..

^_^ ..peace..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...