Jumaat, April 09, 2010

makan lagi lagi makan....

errkk~~burpp~~
hahaha....tak senonoh jek perangai kan...saje nak bagitau betapa kenyang nye dan seronoknye makan2 kat Gurney Hotel kemarin..
superbb la mknn nye...kuih nye sedap2...ouu~ heaven nyee..masuk yg nih 3 dinner da aku g..melampau jek an..maklumla nk enjoy abiz di akhir2 sem nih..kite enjoy dgn pic keyh..


geng semeja...


makan timee~~~

makan ke melantak tah...haha

pencuci mulut...sedap wooo~

makan banyak..berat naik dah di minggu2 dinner..aiyoo~

ni saat paling best...betull...

*
*
*

tapau..tapau...
mentang la hadiah cabutan bertuah dpt tupperware semua..
da last2 bawak balik mknnla..
da MC pon kc green light soh abiskan semua mknn...
syg kan dr membazir..haha~

geng pokok..eh salah..remaja hyperaktif...haha~

gambar kenangan..

sebahagiannya adalah anak-anak felda..walaupun aku bukan anak felda tapi still support la..
masuk ni da 2 kali aku join event dorg...
PERSADA ...

gila pose..

oh,sbnrnye cuma nk tunjuk betapa besarnye tupperware yg aku dpt..haha
dlm tu ade la kire2 3 jenis buah-buahan, 2 jenis kuih dan plg xbley blah 9 keping scallop cheese yg bersaiz XL..scallop tu yana punye ek..bkn aku..

em,k la..cukup sampai sini..
kalau tak lagi bnyk gmbr merapu yg boleh buat korang rse nak blah dr page nih..haha
sblm aku melalut lagi panjang..stop sampai sini yek..
burpp~ opps..terlepas..^O^

daa~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...