Rabu, Mac 31, 2010

masalah besar..

ade masalah BESAR yang melanda aku sekarang...

walaupon sbnarnya cuma perkara paling
kecik kepentingannya dlm hidup aku..


masalah...




kenapa aku tak boleh upload gmbr kt blog polka dot dot aku nih haaa...

aduhai..

disebabkan ia perkara BESAR yang kecik kepentingannya kpd aku berbanding assignment2 dan presentation2 aku yg bermaharajalela di benak fikiranku skrg nih...aku mengabaikannya walau masih terpikir2 lagi sbb musababnya mengapa beliau snggup buat begini pd aku...

*tink* oh! mgkin nk soh aku siapkan assignment aku dlu kot..

jd kesimpulannya aku pon mls nk menghapdet walaupon sbnrnye bnyk nk upload gmbr nih..

em,,xpe la...tggu nti aku chek chek rock rock lg knpa jd mcm nih...haishh~~




assignment ku..aku dtg nih...

6 ulasan:

  1. pasal tenet lembab lah tuh...huhuh

    BalasPadam
  2. yekot..tp skrg cm da laju sket dr siput viva tu..tp xley gak..ermm~

    BalasPadam
  3. kelajuan internet tak memberangsangkan..apa kata resizekan gambar tu..senang sket nak upload =D

    BalasPadam
  4. udah dibuat...tp still loadinggg n error...xpe2..nti aku kerjakan die sunguh2..^_^

    BalasPadam
  5. buffering tak memuaskan...try updload pada pagi2 buta..kelajuan internet memuaskan time tu..hehe

    BalasPadam
  6. ok2...trime kaseh atas maklumatnye..udah berjaya mengupload gmbr semula skrg...

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...