Isnin, Mac 22, 2010

ujian pendengaran

sapa nak tau die pekak ke normal..disarankan untuk mengambil ujian tersebut ye...
wajib bagi pelajar-pelajar yang nak lulus dengan cemerlang di IPTA seperti USM nih..
dan utk dapat menggengam segulung ijazah..lau tak amik dan tak lulus subjek nye gerenti xgrade tauu....w.a.j.i.b..l.u.l.u.s

mentanglah baru amik listening test tuk LSP 403 tadi kan..okeh jek...tp ade blank 2 space..aiyaii...xdapet den nk isi...harap2 pass la..

dan selepas tu,,
gi makan la...lapar weh...kesian perut aku...berkaraoke lagu Axl's tau...
xdpt makan nasi dr malam semalm..mkn bihun tom yam,roti,milo,roti,milo jek...
sakit dan bengkak di gusi tak surut2,terpaksalah makan yg lembut2 tu jek...tu pon ssh nye ya ampunnn........
tapi g tapau jek kt bakti,,tapau soto..
hah! tu je la yg aku rse mampu aku telan ngn mudah...xyah ggt2...xsakit..
harap2 mlm nye aku xlapo....huhu....


soto sedap tuk perut aku...haaa~




:..msti korg boring bce cite pasal sakit gusi jek..hukhuk~

3 ulasan:

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...