Jumaat, Mac 26, 2010

dinner punye pasal

perlu ke cari baju baru untuk g dinner...
kalau da ade baju yg bagi aku ok jek bwk g dinner...
walaupon cume baju kurung..
tapi,kenapa semua nak pakai dress..
ow,aku tak salahkan mereka..itu hak mereka apetah lagi mata wang mereka sendiri...
mgkin sekali sekali mahu kelihatan bergaya dan sedikit moderen...
arrr~ aku nak ikut aku ke aku nk ikut org??temanya GOLD dan kekayaan ape tah...tapi ade GOLD2 la..
aku da ade baju kurung yg memg kaler gold la..
jd memg patut aku xyah cari2 baju baru kan...
bia la nmpk tradisional n sedikit ke belakang dr mereka2 yg memakai dress tu..
tp aku lagi ayuuu pe ngn baju kurung first lady tu..hahaha...
lagipon baru pakai sekali kat sini....dinner nye esok,jadi...malas pikir g...ikut cara aku..lebih baik..jimattt...

owh,knape keluar entri nih...sbb arini nk teman ssorg g cari dress utk dinner..huhu
moga2 aku tak tergoda...haishh~

yg pntg touch up kne over okeh..hahaha
hah! nk try pakai fake eyelashes..sape bley aja ek...huhu


9 ulasan:

  1. bagus2...jgn tergoda....yg penting...membazir itu amalan setan..huahua~ kalo dah lawa..pakai ap pon lawa...kan? lalalalala~~~(tuju ntok orang2 yg lawa saje) haha~

    BalasPadam
  2. aku pon dinner punyer pasal xpasal2 kena tido kul 2 utk oter baju kembang...hahahaha. hey nanti enjoy the dinner k :)

    BalasPadam
  3. rasis-ewah~ tp tu bukan mata aku..he
    man-memg tak tergoda kat baju..tapiii.......yg lain lak...haha..weh,mksdnye aku xlawa ke haa...ish~
    od-skrg bju da kuncup la ae...ok..same 2 u..

    BalasPadam
  4. hehe...seseorang tu akan lawa kalo die sndri perasanlawa..haha~

    BalasPadam
  5. susah gaktema gold ni..bersilau mata nanti

    BalasPadam
  6. haha...xpon,,majoriti pakai hitam..kite yg gold nih lak rse cm salah majlis..huhu

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...