Rabu, Mac 03, 2010

tak bisa memilih dirimu

Mr.F
maaf,ku tak bisa memilih dirimu...


hah..nak tau sape mr.F?
dia hanya kisah lama zaman sekolah dulu..
by the way,his befday on this coming saturday..
tiap tahun aku ngat befday die dr start ktorg kawan dulu,pai arini...
walaupon die tak pernah ingat aku punye..kot..xpe la, tak penting da pon...
lagipon ktorg da clear dr sebarang status dan hubungan..lol..
em,,cume tggl kenangan jek,tp kdg2 kenangan yg ade tu ssh nk lupe kan?..huhu~


ish! tetibe ngengada nk cite sal die lak kan..
saje sbg pembuka tirai,sebab ade kaitan ngan cite sebenarnye tuk n3 kali nih..
dan tibe2 teringat lak kat kisah lama....

ok,lupekan tu...
nk crite yang nih...walau da agak lame disimpan..heh!

sabtu lepas g perasmian KRT = kelab rakan trafik USM..
yang semangat nk g,ILA, die yg ngajak aku,sbb de band jemputan..


sape?


ni ha...


SIXTH SENSE !!!!!
ade lak muke2 tambahan kt c2..ramai sgt yg nk amik gmbr dorg..


adi tgk aku kah??
ye,btul3....
hehe....da aku sorg jek diri c2...=p


drummer SIXTH SENSE..
nk pggil amik gmbr malu..
sbb dorg rushing nk g interview kt Uereka..
so,dr blkg je la...haha~


tulang belakang yg menjayakan majlis..


last..


ingat tu semua kawan2..
naik motor kai helmet,,
bawak kete kai seatbelt..
okeh??

bagus~~


>>> nk upload video sixth sense perform,,tp nape xbley...huwaa!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...