Jumaat, Mac 12, 2010

jawapan cinta









salam semua...

semalam mama call cakap de surat cinta sampai kt umah tu aku...
dan mama da membuka apatah lagi membacanya..
oh! abis la aku....tidakk!!

hehe...
sebenarnye surat jawapan dari permohonan aku tuk wat latihan industri kat salah 1 tmpt yg aku da apply sblm nih...
sblm nye meh aku list kan company2 tu...

1- PTP@ Pelabuhan Tanjung Pelepas

2- Sumitomo Electronic..ni kilang ae..aku apply sbb aku pernah kje sni last semester break n aku sgt suke kilang dan dr lepas SPM dlu aku kje kilang,hitung2 masuk dlm resume aku ade 6 kilang dgn lebih kurang setahun pengalaman bekerja..kalau x xde nye aku nk amik major in operation sbb aku sgt suke pd production plant,product line,quality control and so on dlm ssbh operasi kilang...

3- CIDB @ ABM..aku apply sbb sama ngn tmpt kje ayah aku dan semestinya akan dpt penghantaran dan pembalikkan scra percuma...hehe~

but,last day...

surat yg sampai dr CIDB Johor,
aku diterima wt LI kt c2..
syukur alhamdulillah akhirnye de la jugak tmpt yg nk trime aku nih,,hehe..

tapi,,jauh di sudut hati,
masih mengharapkan Sumitomo tuk menerima cinta aku nih..huhu..
PTP tu xpe la kot..sbb agak jauh dr umah..tp dekat ngn abi...erm..xpe2..

jadi kesimpulannya...

terima cinta CIDB..??
atau menunggu penerimaan cinta PTP apatah lagi Sumitomo yg dr Jepon tu....???
lagipon xsampai 2 minggu lg aku apply...
huhu......................xtau.....


<<>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...