Sabtu, Mac 20, 2010

23


special entri ni khas tuk kwn aku yg kuat makan tp maintain jek kurus nye tp aku yg terikut2 die yg makin menembam...

Noraziela Bt Ahmad..

anak pak mail bermain air,
main2 di tepi kali,
aku nk ucap selamat hari lahir,
walau terlambat 2 hari...

sedang bermain jatuh tersembam,
wajahnya habis terluka,
aku harap kau faham,
kelewatan itu bukan bermakna ku lupa..

akhirnya mampu berdiri semula,
riang gembira dirasa,
semoga engkau selalu bahagia,
walau dalam hati sedikit duka.....

senja berlabuh,
pulanglah ke rumah,
aku harap persahabatan kita tetap utuh,
walau nanti terpisah jauh..


may your day will filled with joy and happiness...

hepi 23th befday...




cheer up!!!



:.. harap maap kalau pantun xsedap..hehe..:



1 ulasan:

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...