Isnin, Mac 08, 2010

abg,old skol la....

aku baru kai no baru bersempena dgn henfon baru..hehe~
baru kai setengah hari,,
da 2 panggilan aku terima yg mencari 'mizi'...
mizi ade?
ni no mizi kan...
aku da cakap salah no..
bley la dorg trime..

tp esok nye...
ade panggilan lagi...
'bley ckp ngn hamizi'
aku ckp xde org nme hamizi la...
salah no la...
reply 'ow ok',sori2..
letak fon..

tp arini aku dpt 2 panggilan waktu pagi td mse ngah siap2 nk g class...
'mizi,kau xbawak fon ke'
aku*dlm hati* : patut ke tnye soklan cmtu lau da tau pmpn yg angkat fon?
tp reply cmni 'eh,xde org nme mizi la,,bpe kali nk ckp nih..saye baru kai no ni xpai seminggu pon tau...xkan awak xtau kawan aku tukar no..
lelaki tu : ow,xpe la,sori kacau...

k,aku siap g clas..
fon baru ni tggl kt bilik..

ingat pas tu da abis crite da..

tapi,balik kelas kul 4,
aku tengok fon tu ade 4 missed call..
hah,tgk no,no yg td...no office...semua yg call tu kai no office tau..tp yg kemarin no office lain..

aku wat bodo jek...

tp dlm kul 6 tu,,
fon bunyi..
assalamualaikum,
suara dihujung talian,
kenal x ni sape?
aku : x
yg call td pagi la..sham
aku : mne ade ckp nama tah pagi td
sihat ke?
aku : sihat jek,,knape call nih,xde mizi la kt sini..
saje jek..ni awak kt mne?
aku : penang la
keje ke?
aku : xla,blaja g
umo bape?
aku : ~lamaaaaaaa~ 23
ow,ok la tu,saye baru 25..
aku : ~dlm hati~ blueek tipu r tu...

dan..bla~bla~bla~

dan soalan panas..

boleh nk berkenalan..

aku : huh?

da ade yg punye lom

aku : dah!

da kawen?

aku : ~dlm hati~ e,mamat nih...tp jwb blom rr...

ala,lau cmtu bley jek kenal,blom ade ikatan kan..

aku : ~sedikit nak marah nih~..tp jwb,mane bley..sesuke ati jek

dan pas tu die kate ade hal lak,nti call lagi..

aku : ~dlm hati lagi~ ceh,,xheran...



~tipikal~



2 ulasan:

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...