Ahad, Mac 21, 2010

hammer bay

makan..makan...supper at hammer bay..
pegi dgn nurul,zarul,odah,ila n yana...xnk cite pnjg2 la..crite di gmbr shja...yg pasti ley buat korg telan ayaq liuq..haha~


sementara tggu ila siap2, snap la dlu kan...o0o~ kelihatan mke ku msih burn lg..aishh~


pastu baru nak keluar,,nurul da sampai kat bilik odah,disbbkan nurul rindu sgt nk tgk bilik lama die, ktorg masuk semula..alang2 da masuk trus bg hadiah dia..handbag ijau epal tu...haa,,dan nurul sgt2 la sukee dgn hadiah ktorg tu..sbb kaler ijau la...da siap pose da..hehe~



ok,nih time da sampai kat hammer bay..

mula2 duduk kt sini...open..oh angin meniup bawa daku ke sana...ceh ceh~


lepas tu..

duk pindah masuk dalam pondok yg comel nih..*ke odah yg comel ek..*


last-last....

duduk kt dalam kedai tu..sbbnye pondok tu kedai lain yg punye..dan nurul telah oder kat kedai yg xde pondok di luar..hehe~

3 kali pindah tmpt bnyk la pakwe korg..huhu..'tp husband 1 je eh' bak kata nurul...haha

hidangan menyelerakan...

raw material...
became output....
tuan yg mengeluarkan duit untuk memenuhkan perut ktorg....


dan dimulakan dgn odah..hehe~
makan~makan~makan~

dan tentunya aku yg paling lmbt mkn sbb perit utk mengunyah2 dan menelan mknn tu semua ye..xde feel pon...rugi tau~~

sakit nye gusi nih...arrr..dorg kate nk tmbuh gg bongsu..sbb bengkak kt gusi geraham blkg..
ow...sabar jela...sangat sakit ble nk ckp n bukak mulut ape lg time mkn..nmpk nye boley la diet...kihkihkih~


ape pon,,terima kasih pada cik Nurul krna sudi menaja supper ktorg..
die yg meraikan hari graduasinya,die lak yg belanja...wiee~

.......................................

balik bilik trus rse nk demam..
selubung ngn selimut,peluh2 sudah..
kan budak2 yg nk tumbuh gg kalau xtahan bley demam..
aku pon cmtu kot...
ho0,daya ketahanan tubuh yg lemah....
*budak ke..aha*

8 ulasan:

  1. tak sedap sebab tak ajak aku =p

    BalasPadam
  2. eleh,,terliuq la tu..xmuat kete la nk ajak kau...haha

    BalasPadam
  3. sapelah aku kan....wuwuwuwu

    BalasPadam
  4. manusia yg cambest..sebabtu ko kena ajak aku =D

    BalasPadam
  5. cis~! xbest2..haha~
    sakit kan gusi? i dah 3 tahun...welcome tu da kelab arr..haha~

    BalasPadam
  6. sopi - aku ajak kau pasni,tp kau kene blnja aku tau..hahahha
    man - 3 tahun?? cmne kau than sakit selama tu...gilerr la...

    BalasPadam
  7. aku jugak kene..ko dahla makan banyak -.-"

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...