Khamis, Mac 11, 2010

tak dapat dielakkan

salam semua..

ni cerita semalam...
nk update semalam tp tenet lembap giler...grr~
memg xdpt dielakkan la...
tp bkn tu cite utamanya...
nk tau,,bce yg kt bwh nih..

mlm smlm tdo bilik mber ku,yana...
cm yg aku ckp sblm nih la..
kalau tdo bilik yana tu memg tuk wat Assignment on-line,BSG...dan Quiz nye skali...
yg due nye memg stp ari selasa dan jumaat sblm kul 12 tgh mlm...
xdpt nk dielakkan la dr buat tu sorg2...sbb memg group..
dan nk buat siang,tak jumpe waktu yg sesuai sbb masing2 ade kelas yg beza2 waktunye sbb major dan minor kiteorg sume lain2..
see,walaupon kiteorg berlainan major,,still close tau...
yana ngn murni majoring in finanace, ecah-HR dan aku majoring in operation...
but still under 1 course and school=pusat pengajian ye,kt usm ni pggl school...
haa,,lau nk cite minor lak,,lagi beza...
yana ngn ecah amik minor psiko,,murni- ekonomi, dan aku amik mass communication....

ok,,tinggal kan yg tu kalau korg xphm,terutama silent reader aku yg xtau sal sistem kt usm nih..sbb lain dr yg lain...hehe...
dan skrg mule cerita pasal ari rabu aku bersama yana...
pagi rabu tu cam bese aku de kelas LSP kul 8 pai 9 pagi,sbb kan aku tdo bilik yana so aku g kelas saing yana la naik motor....

da abis sejam~

trus decide nk g sarap kt zubaidah,,,
haa,,yg nih memg bese la lau ktorg abis kelas pagi,,
memg trus g breakfast kt situ...
makan ape?




roti telur + teh tarik...
tp beza roti canai utara ngn johor nye....dorg xde sambal...=(


lepas da abis mkn jek...
gerak nak balik bilik la...

tapi...

baru sekerat jalan,
di persimbangan 3 itu...

tibe2..

aku : yana,,nape motor kau rase goyang2 nih...
yana : haa,,
aku : yela,,tayar kau rase gelo nih...
yana : ala,bocor la nih..

em..memg xdpt nk dielakkan la...
truz benti tepi jalan...
cek2,,betul la memg tayar bocor..
nasib nek memg dkt ngn pintu kuar usm kt sg.2 tu..
truz la yana bawak g kedai motor kt luar tu..
aku?
aku jalan kaki laa..
giler ke nak nek 2 org moto yg da bocor tiub nye tu...
mau ranap moto tu....

ni mase tgu moto yana d kirai kan..hehe~




~tekun menanti~

okeh,,da siap...
terus balik bilik...
yana stay bilik aku sbb ktorg de class lagi kul 1 t..


...........................................................................................................................................

petang nye...
sedang asyik study tuk test mlm nih...
lebih kurang kul 6.30


CG KEBAKARAN!!

~tempat kejadian terawal~




~mula merebak~



~dan semakin tinggi dibawa angin~


~oh!semakin membesar penyebarannya..~




sape percaya tu kebakaran.....angkat idung!

haha~

tu fogging la sbnrnye...
tu dr blok dak lelaki..
paz aku naik bilik..
mse blok pmpn kena,,ktorg sume kene trun kafe...
tak dpt dielakkan..
sbb org2 pusat kesihatan tu pai naik blok soh ktorg trun gak..haha
takut lemas agaknye dlm bilik...

*bau nye sgt memeningkan kepala*

...............................................................................................................................................

malam nye...
kul 8.30

aku mid term Public Relation..
konfem tak bley elak...

erm...
boley la jwb...

*pai sakit jari menulis esei dlm 1 jam stgh jek tuk 1 soalan berharga 100% tnpa diskaun..huh*

balik makan megi jek...
sbb kafe da tutup...jadilah...


k la..itu jek cerita untuk ari semalam...
sgt bnyk aktiviti jugak la...huhu...





>>tgu gmbar mse g Big Jam dr ssorg,nti da dpt bru story ye,walau da basi..haha<<




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...