Isnin, Februari 08, 2010

tiba masanya.

salam semua..

aku baru balik kelas ni,pegi kelas rse ok,bile balik bilik rse mcm nk nges..mood aku out giler,melayang2,kosong dan yg sewaktu dgn nye..
arini trase sgt hambar,tawar,cam xde sinar tuk aku arini dan langit pon mcm menemani aku bila ia mendung dan tidak kebiruan seperti selalunnya..mentari pe tah lagi,langsung tidak menunjukkan sinarnya yg panas yg selalu aku marah sebab terlalu menghangatkan bilik aku nih...
erm..nk tulis pon serasa tidak bersemangat..mcm xde jiwa da kt cni...

kenapa aku jd mcm nih?
aku pon xsuke jd mcm nih..sbb ni bukan diri aku..
tp arini beza semuanya bila sesuatu yg berlaku diluar kawalan aku sendiri dan berkaitan ngn family aku sendiri..

pasal mama...
aku da pernah crite sblm nih kat sini..

dan arini mama dimasukkan ke hospital...
esok mama da kene jalani pembedahan..
aku kesal yg amat,sbb aku xboley balik...anak ape la aku ni kan!!!!!..
aku benci perasaan mcm nih...
aku xpatut bia kan mama sorang2 kan..kau patut balik la zura!!!!! kenape ngn kau nih haa!!!

bukan aku xnak balik..tapi keadaan xmembenarkan aku..kau ngat aku nk ke wat bodo kt sini!!!!
sedang kan mak aku terlantar kt hsptl tu!!!!

mama pon xkasi aku ponteng kelas..memg la die marah..tp dlm hati msti die sedih aku xbalik kan...

erm....aku cuma mampu doakan yg terbaik tuk mama..semoga semua berjalan lancar dan selamat..

mama,maafkan along xbalik awal...
nanti along balik,along jaga mama ae...



* i cry now??ow it is..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...