Selasa, Februari 09, 2010

selepas 5 jam

5 jam

aku bru abis kelas..
sampai bilik tadi aku terus call ayah
ayah ckp mama baru keluar ...
syukur Alhamdullilah...
mama selamat..
tapi,ayah bgtau mama asik ckp sakit..sakit jek...
nak cakap pon susah pe lagi nak makan..
mesti mama xboley makan...
sbb mama operation kt tiroid...
kesian mama...

aku xsabar nk balik...
pegi kelas mcm xpegi..
td da nges dulu..
seb bek ade Fit yg calm down aku walaupon die jauh..thanx babe...
suzy tnye pasal mama td kt kelas sbb die tau mama aku operation arini..
arr~aku xbley org tnye.......abis nk jatuh manik2 nih..
haishh..aku memg xbley tahan air mate..
kenyataannya aku sgt lemah...

...kalaulah esok aku xde presentation,aku da balik...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...