Ahad, Februari 07, 2010

mahu kan dia..mahu!!!

mahu..mahu..aku mahu dia..

dia saja yg aku mahu...

dia cute..

sgt comel...

matanya hitam dan tapi bersinar terang...

owh! aku mahu kamu...

tapi...

mengapa kamu susah untuk dimiliki...

huwaa!!...

mahu juga...

sikit lagi mesti boley dptkan kamu kan...

tggu la kamu..

wahai..

*


*


*


*sume stamp tu aku dpt mse beli bio-essence semalam...*
aku bernasib baik dpt banyak smlm sbb promo nye double stamp tuk 5-7 feb...hoyee!!hoyee!!
lau x dpt 12 stamp jek..2 lagi ecah ngn ila bg...

dpt ke aku penuhkan stamp tu sume...bnyk lagi tu..huhu..
lau dr awal aku tau ade promotion tu kt guardian da lme aku g beli brg2 yg sepatutnye kt c2 jek..
dpt kumpul stamp ngn dpt hewan cute tu dgn PERCUMA bila ckup 40 stamp..
tp da tggl lebih kurang 2 mggu jek lagi promosi nih..
mcm xsempat jek...

>>> patutnye da boley beli ngan separuh harge bila da ade 20 stamp..
tp aku nk FREE..hehe~

tp yg sbnrnye..beli separuh harge tu rm18.++ lagi murah kan dr kene penuhkan stamp tu sbb brg2 guardian tu lagi mahal kan..1 barang bru 1 stamp...ermmm~~


mahu tuntut kamu 1 ari nti...
tggu lik jb..
nti mintak abi beli kamu ye...hehe~

aku--abi,ayang nk nih....*tunjuk*

*gedis*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...