Ahad, Februari 28, 2010

kalau berani


nak WARNING awal2
kepada sape2 yg rase dirinye seorang yg penakut
penggeli dan ade fobia2 dgn pisau
jgn berani2 @ wat2 berani tuk scroll ke bawah ye...!!


aku da pesan nih...







JGN!!!

kalau penakut baik jgn terus scroll lagi....















ishh...degil
maknanye berani la kan....








ok xpe..








aku tunjuk nih haa..











woihh..jgn tutup mata lak...






*



hah! xtakut??

emm,,pd korg memg xmenakutkan..
pd mama pastinye mengerikan bila leher yg ade bnyk urat dan adenye peti suara yg penting tu dibedah..
aku yg tgu operation tu pon berdebar2 jek..
berjaya ke x...
tp Alhamdulillah la sumenye berjaya..
mama pon da sihat sikit..
da boley makan bubur pas kuar hsptl..
da boley cakap pas 3 hari..
bersyukur sgt..

1 perkara yg aku baru tau lepas balik umah mse cuti sem tu..
ayah bgtau yg sbnrnye mama kt operation room tu selama 8 jam..
ayah bgtau aku yg mama da kuar pas 5 jam tu sbb xnk aku risau jek..
sbb nye ley kate dr pagi pai ke tgh hari,bley kate tiap jam n lepas kelas aku call ayah..
ayah xnk aku terganggu kot,sbb tu bgtau mama da kuar..
pdhal ade lg 3 jam..
tp kalau la aku tau mama xkuar lagi pas 5 jam tu,,agaknye aku da balik jb..

owh! bekas bedah tu xdijahit ye..
cuma di gam jek..
agak ngeri aku tgk sbnrnye..sbb tkut terbukak..
yela,,gam mcm gam gajah tu..ee~ngeri tau..

aku seronok dpt jage mama walau seminggu jek...
*terus terer wat berjenis2 bubur..haha*
tu lah,,sume yg berlaku ade hikmahnye kan??



3 ulasan:

  1. ark ngeri!

    mak ko dah ok ke? hopefully she'll get better after the operation :)

    BalasPadam
  2. adoiiiiiiiiii

    *pegang leher

    BalasPadam
  3. cik od - ok dah,thanks for concern to mama
    pakcu? - hah!rse sakit ae..hehe..

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...