Selasa, Februari 23, 2010

el-nino ke?

panas nye skrg nih...

panas melampau jugak la kan...

lagilah duk kt bilik hostel aku nih..aduhai..

bilik yg menghadap matahari dr tengah ari smpai ke petang..direct ok!



bahang nye xhengat...haba..angin dr kipas atau dr luar pon rse panas~~

sgt tidak best woo bilik nih..itu bru ari biasa tau..ni lagi da tambah memburukkan lagi dgn *katanya* fenomena el-nino nih ..pehh!! dpt la kirenye korg bayangkan udang kene panggang..cm tu la lebih kurang..

baring skjp kt atas katil..peh! da mcm duk dlm sauna...berpeluh2 weh...

nk tido? harapan la kan..xtahan dan xbley tdo lame nye la..panass + peluh2 siot~~
seb bek aku bkn jnis tdo ptg..lau x tmbh pnjg rungutan aku..haha..

duk dlm toilet lagi best tau...seyes! sgt2 sejuk dr bilik aku...

jeles giler ngn dak2 yg dpt bilik hadap ke loji tu..heh..
walau ngadap loji tp bilik dorg sejuk n redup jek,,de pokok2...hijauu...bau xde pon..

bilik aku?? merahhh...orennnn.....panasssssssss...............tensenn...



semalam aku lari bilik ila..haha..xtahan siot..panas sgt daa....ingat balik kelas ley lepak2 kt bilik..tp hampeh jek..walau kt luar tu panas mengancam tp normal la kan dr duk bilik nih lagi panas xsepatutnya..lagi sakit hati...

mlm korang ngat sejuk ke?
xde maknenye...lau da siang matahari memancar2kan cahayanye yg panas ke bilik aku..of coz la haba nye sume tersimpan kt dlm bilik kn...bila malam mule la mengeluarkan haba2 nye tu...panas gak weh...*walau xsepanas siang ari la..*

dlu kt bilik lame,asal nk tdo jek konfem tarik selimut..skrg nih,,selimut tu jadi perhiasan jek tau..xde nye aku nk tarik2 da...terlipat cm tu jek rr...

korg rse korg ley tahan tak lau bilik korg cm bilik aku..em,,mgkin korg xley bygkan...


tapi yang pasti >>> ni bru panas kt dunia kan..kat akhirat nti lagi la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...