Sabtu, Februari 06, 2010

penat tapiii...............masyukk ^_^


ello semua.....

current situation --- sgt penat!

sebabnya ; ari jumaat pagi g kelas kul 8 to 10..pastu balik bilik jap smbung tdo sbb sgt sakit kepala dari pagi bangun tdo n masa dlm kelas..pastu bgun dlm kul 1.30 trus call yana ckp nk ikut g beli jeruk kt Komtar (jauh tau dr usm), padahal kepala masih rse pusing2 lalat lagi...
kul 2.30 gerak n pai kul 7 bru pai bilik..sakit bahu bwk 4 stgh kilo jeruk....huhu...tp da jd 'aturan' nak balik jb msti nk bwk balik jeruk..sket pon jadi lerr....yg pasti jeruk pelam ngn salak wajib!!



selepas itu (skema sket), kul 8.30 gerak lagi g expo ICT kt DUP,,pusing2,,cari2,last2 jumpe yg dicari--pendrive kingston 4G=RM33..em,,bley la.....cik od beli external hard disk tuu...nk wat save F.0 n movie best katenye...
dan yg pasti,saat yg dinanti-nanti kan---- *ikuti cerita di bawah*

current mood - - - very happy lalalala~

sangat masyukkk mo0d yg super duper baekkk~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

okeh,,mari bce cerita saye...

kalau tgk n3 yg sblm nih msti da tau arini yelah befday sye...

dan semestinya saye nk crite sal celebration befday sye mlm td...huhu

kali nih befday sye disambut agak berbeza skali..sbb organizernye adlah sye sndri...haha

memg da infom awal2 kat mber2 kamceng ku sume yg aku xnk seprise2 party g..hehe

sbb saje nk feel event yg d plan lagi2 befday kn...

so,,kalua nk crite bnyk2 xbest...kite layan gmbar okeh...

btw,thanx a lott to ecah,yana,iela,cik od dan rumate cik od nurul yg sudi meraikan befday budak yg xbpe matured lg nih..walaupun umo nye da smkin meningkat naik... o 0 o 0 !!!
sabar je la ye.... ^_^ sayang korg la..............

here we begin -->

yana oii! ape kau bualkan ngn nurul tu pai terlebih besar mata kau...



disebabkan sume da diplan,,memule kiteorg g mkn kt Mutiara Tom Yam...
sgt sedap wo0o!


menunya of coz la tom yam,ni aku nye tom yam campur ngn nasi putih jek..
telur dadar tu nurul yg punye...hehe..


pas da mkn kiteorg duk lepak2 kt padang kawad usm sementara tggu kul 12..
*bley gitu..*



3 jenis minuman yg ditaja oleh befday girl a.k.a aku la tu...cian,nti tercekik kek lak kwn2 aku kan...aku gak yg susah nti...huhu



nak gak tunjuk kotak kek nih sbb die sgt cute..da cam kene ngn tuan befday nye 'katun'..
haha....

dan kek nye....

*

*

*

*

*

tada~~~~

*

*

*


sgt cumel kn,,ye aku tau kek ni kecik jek lg kecik dr muke aku yg bambam nih..
tp tu sume xpenting..aku xheran pon..tp yg aku lg suke---kt kek tu xde tulis befday aku yg ke berapa...hahaha *gelak jaat*
trime kaseh yana n ecah sbb xtulis....huk!



c, i told u...muke aku mengalahkan kek yg cumel tu..haha
*Oh!aku xtau nape aku sangat sopan mlm tu...bersimpuh jek...*



skrg masa tuk makann!!

*

*

err~ sbnrnye xde gmbr mse mkn...sbb semuanya sibuk meratah kek coklat yg cumel n eunakk bangett lho...kamu mau??? udah abiz kali.... =p


skrg mse tuk posing2...tp sket je la tunjuk pic nye...nti de yg bosan lak tgk..

owh!!sila jgn tiru aksi ini...

ecah--iela--yana--cik od--nurul

sgt sukee pic nehh..... ^_*



*gonna miss all the moment with u all when we
finish our study here in just a few month later....*
(T_T)


again >>> thanks a lot for the sweetness moment...



2 ulasan:

  1. i loike bdk baju belang2 tu~ wahaha

    *that nite will be keep nicely in my mind =)

    BalasPadam
  2. tu la,,terer kan die merempit...

    *aku pon,akn ingt pai bile2 pon...

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...