Sabtu, Januari 30, 2010

unplanned

td lebeh kurang kul 8.30, aku,ila and odah bru paz mkn kt kafe..

pastu duk sembang2 jap..(mse tu odah smbil belek2 wallet die dan telah mengeluarkan sume resit pengeluaran wang die...)

then, tibe2 trus die sound...

odah - weh,,jom g tesco..

aku ngan ila - hah? bia betul kau nk g mlm2 ni..

odah - yela,,boringla...

aku ngan ila - kteorg xcucuk duit lg..kad pun tinggal kt bilik..

odah - da jom la naik dulu,,korg g amik kad..

aku (dlm hati) - semangat nye odah arini, tension ngn tesis die yg kene edit balik kot..

aku,odah ila pun naik la g amik kad dlu...dlm 10 minit tu de lah dorg tgu aku trun..

dekat kul 9 bru gerak g tesco tp sblm tu g cucuk idung bank islam dlu..

..haishh! anak dara kuar mlm2..huhu

plan memg sume nk jalan2 jek,, jap lagi...hambek kau..

aku yg terlebey belanja...haha..

tp da bajet la,,sbb sume brg yg aku beli memg aku da kehabisan stock pon..

jimat cermat sementara tgu wit masuk la kate kan..pandai kan aku bajet..haha

kecuali 1 benda tu.........*secret*

da abis shoping2,,ngat nk g mkn eskrem kt food court tesco tu,,tp da tutup lak..

maklum la, pegi je da lmbt...huhu

then,, trus balik....jln kaki ye...de la dlm 20 minit kot...

ni antara barang yg aku angkut bawa pulang...





sbnrnye cuma nk beli pelembap ngn toner syahirah jek..
tp xde jual satu2 lak,,so, beli jek pek ekonomi cmni...hehe~


>>> yang lain xperlu gmbr la...

okeh la,,sudah ngantuk, mau tdo...daaa~~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...