Isnin, Januari 25, 2010

dari sebuah jendela...

ceh..tajuk nk best kan...cm sedey kan.. (pdhal da ckp xnk cte sedey2 g..huhu)

tp bia la..sbnrnye bkn cte sedey pon..

kisahnya nye bermula dr sebuah jendela ke sebuah jendela yg lain dan jendela yg lain...

xtau jendela tu ape? jendela tu sepupu ng tingkap la....

ok,,bermula dgn tingkap yg ini..

*

*

*

*

pokok je ke nmpk?? haha.. ni la sbnrnya pemandangan dr jendela kt bilik aku yg aku duk dari

sem 1 pai la sem 5..

ni plak gmbr time ujan...



cantik kan view nye...aku paling suke view dr bilik aku nih.....hijauuuu n tenanggg sgt2..

lau time exam n tensen2,, konfem ley relax kan mate dgn tgk kt luar tingkap jek...

seriuss... tenang gilerr....


tibe-tibe.............



naik sem 6,aku dpt tau mse amik kunci,,aku kne pindah bilik....

err...kenapa la da 5 sem,,bru aku kene pndah..sblm nih org len duk pndah randah

aku xkene,,time da last sem,,bru sibok2 soh aku pndah bilik...

tp,memula dgr pndah bilik rse cm best gak...sbb ngat nye dpt bilik bawah sket..

maklum la da 2 thun stgh duk tgkat 4..penat weh trun naik tangga...


tup-tup.......



office lady - bilik awak no 4??

aku (dlm ati) - cehh!! still tgkat 4 lg upenye... mati2 ngat dpt trun sket..


so,,aku pon g la masuk bilik baru tu....

tgk2,,belek2..ok la..cume panas jek...sbb ngadap matahari n xde pokok ijau da....huhu

malam tu pulun angkut barang kt store,,n susun cantik2 dalam bilik...

pastu da penat,,,pe lagi....

tdo la.........zZzZ~~


ok,,sekian crite saye....











eh.....

eh.....


eh.....


jap....

jap....


blom lagi la...

*

*

*


selepas sehari jek,,sehari okeh...............


rumate (msj) - zura,kita kena pindah bilik lg la...

aku - weeeee!!! ape kejadahnye?


aku dgn perasaan ingin tahu yg melampau2 truz g office paz bis clas...

aku - kak,rumate sye bgtau ktorg kene pndah bilik..knape?

office lady - ye betul,,sbb nak tukar bingkai tingkap kayu kat bilik awak tu...

aku - oww,,pndah trus ke jap jek?

office lady - dlm semimggu dua..

aku - oww.... (tp dlm ati..panass1oox..pe la,,time cuti sem xnk wat...da naik bru sibok2 nk wat,,da tu aku da siap2 kemas brg lak tu..siott jek..da kne ngangkut2 blik...pehhh...didih ati...)

da tu,,sok nye aku ngn rumate sibok ngemas brg lagi n g angkut kt bilik sementara tu...

mulut bebel2 xhengat la kan...spe xsakit ati sey...

ni de view dr bilik sementara tu....




dan juga ini....

err..rumah biru kecik tu aku rse umah generator air ke ape tah...xkaji lak...

seminggu gak la aku duk bilik nih...

bilik ni bau agak xbest,,sbb dkt ngn loji..huhu



dan ini sebenarnye view dr bilik TETAP aku,,

*

*

*

*

*

*

*



ngadap blog lelaki...XBESTT!!!!!
pasni spe dating,aku ley skodeng..huahaha!!!

tu laluan utama nk g n balik class or g mane2..

yg bumbung kt depan mate tu lah bangunan office n kafe ostel aku..

yg xbest nye ialah..

aku kena sentiasa menutup langsir kt bilik aku...

aku xsuke!!!! aku suke bukak lgsir luas2...

kt bilik nih xboley,,sbbnye t dak2 laki nmpk lak..

plus,,dak2 yg balik clas pon ley direct nmpk aku kt bilik...

aku da test da tgk dr bawah tmpt jalan kaki tu...

ishh...xsonok....

1 je yg best,,aku bley nmpk langit sblm ni xnmpk dr blik..





ok,,da abis...btull....sebetul-betulnye aku plg suke bilik lama aku..sgt best dan damai...n bley

bukak lgsir 'abis tarik'..



yg penting - aku xsedar pun aku ade amik gmbr dari sume tingkap2 bilik aku..termasuklah yg

aku duduk seminggu tu...belek2 folder bru perasan...hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...