Rabu, Januari 27, 2010

pelik ke aku nih??



durian...pisang...daging kambing...ikan bilis...coklat..kek???

nmpk sedap kan..dan pastinya menjadi kegilaan banyakkk org di luar sana...

tp ape kaitannye dengan aku...??

emm,,lau nak tau...makanan2 kat atas tu adalah mknn yg termasuk dlm

'kumpulan mknn yg zura xgemar nk makan'..haha..

kenapa xmkn??

durian dan pisang - buah2 ni aku cuma bley mkn seulas dan sebiji SAHAJA...lebih dr tu konfem

aku akan 'mengeluarkannya' semula dgn jayanya..huhu...

aku suka bau durian tu..tp tekak nye nih xley accept buah2 tu..aku pon pelik...

padahal dlm family aku,,sume antu durian..aku pun xtau knape....

spe tau,bley tolg jwb kn??


daging kambing - hoho! aku xnk merisikokan diri dgn memakan daging2 kambing..

salah satu sebabnye,da kantoi mase medical check-up aku ade potensi untuk kena darah tinggi..

then,aku memg menjauh2kan diri dgn mknn yg berunsur2 dgg kambing..

lagipun aku memg xley mkn pon,,sbb nti aku pening kepala woo...tmbh lg dgn bau nya itu..

aduh,,syahdunya bau...


ikan bilis - haa,,pelik ke??

aku xgemar ikan bilis ni sbb aku rse ia sgt pahit di lidah...

slalu lau jmpe ikan bilis dlm lauk,,aku susun cantik2 tepi pinggan..haha

lau kt umah aku bg adik aku...nah!! amik....

tp..ade tp..lau ikan bilis tu aku xnmpk sekor2 tp dlm lauk tu ade unsur2 ikan bilis xpe..

contohnya da di blend ke,,tumbuk lumat2 ke..

aku balun jek..jnji jgn aku xnmpk sekor2...



coklat & kek - yg nih lg pelik kan??

aku tau,sbb sume org giler kan coklat..

coklat tu aku mkn tp xsuke yg plain..

tp lau ade isi mcm kacang n raisin aku mkn la gak..demand lak..tp sket jek..

kurang2 rse cm aku mkn kacang ngan kismis la..

kek pon aku mkn,,yg aku xmkn delah icing kek tu...bukan tkut gemok ye..

sbb2 xmkn : aku rse dua2 tu meloyakan tekak aku,muak dan rse geli semacam jek kt tekak ni..

mgkin akan ade yg kate aku jakun,,xreti mkn coklat ke ape ke..tp bkn salah aku,,

tekak aku yg xnk trime...so what??

oh! pd peminat coklat..sorilah,,tp nih kenyataan pd diri aku..


yg pelik >>> kwn2 kate aku memg pelik,,tp da memg mcm tu,,nk wt cmne kan..

aku trime jek..korg rse pelik sgt ke??







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...