Jumaat, Januari 29, 2010

syukur alhamdulillah

hoyee!! hoyee!!

tarikh: 29/01/2010 masa: 09.50 lokasi: Dewan Syed Putra

urusniaga: pertanyaan baki

baki: RM3,311.85

nmpak tu..haa,,tu tandenye wit PT aku da masuk...suke nye..
tape blom tolak yuran lagi la...kalau da tolak nti tgl la 2ooo jek..yuran aku dlm seribu dua ratus gitu..
tp xpe,,yg penting wit aku da masukkk...hohoho...senangnya dlm hati...

otw balik td,,senyum meleret jek an..haha..lau org perasan msti pelik..
nape la ngn dak nih...

okeh,,perkara pertama kene wat ialah g bayar yuran dulu,,besenye die tolak trus,tp maybe di sebb kan aku dpt lmbt,dorg bagi full kot...nak soh aku byr sndri la tuh..
aku rse mggu depan la aku g byr..sbb td nk kuar wit xbley,ATM tu kehabisan wit kot..

then,,cm n3 yg lepas aku de ckp sal hutang2 kn..so,aku kene byr 'HUTANG' la...ish2,,bnyk tul aku berhutang ngn org nih...
baiklah,,nti aku byr ye kwn2...
(tp dlm hati berkata utk adikku- dik,duit hang nti la dlu ye...hahaha)

dan kemudiannya....tuk amik brg2 yg da di oder oleh customer2 aku..o0! sye jurujual pakaian dan aksesori dri catalog ye... hitung2 kene kluar kan dlm 300..emm..2 mggu lagi bru amik..

lepas tu...............simpan la...haishhh!! mentang2 da dpt duit..nk abis kan ke..xbole..xbole..
PERINGATAN tuk diri sendiri - JANGAN BOROS YE CIK ZURA......baiklah~~

berjimatlah,syukur dgn rezeki Tuhan da bg..


yg kelakar >>> td pagi g class,,tp salah masuk class..aha.malu juge... (tutup muke dgn paper cepatt2..)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...