Khamis, November 24, 2011

utara jumpa selatan


sepupu aku yang seumuran dengan aku semua da kawen..tinggal aku dan sorang lagi jek belum..
takde rezeki lagi kot nak kawen cepat nih...

semua makcik2 aku pon asik tanya soalan yang sama..

ermm...


'malas nak tulis'



kawan2 aku lagi la..maklum la akhir2 tahun nih..semua pakat-pakat kawen..bukan 3-4 orang..lebih dari tu..mula dari bulan 11 sampai ujung bulan 12..boleh kata tiap hujung minggu bulan-bulan tersebut ada saja undangannya..belum kira yang kejadian pada hari yang sama..aigooo~

tapi Alhamdulillah..da sampai jodoh mereka..

apa pon aku doakan yang terbaik buat korang semua yang bakal meniti fasa baru dalam hidup korang...happy ever after ^_^



last,
untuk orang selain dari selatan...


kat johor, mak andam tunggu tol..hehehe


daaa~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...