Jumaat, November 18, 2011

nak menang nih!!



klik tuk tumbesaran yang hebat..



nakkkkk sangat masuk contest nih..SAFETY QUIZ 2011 bawah kelolaan MMHE @ Malaysia Marine and Heavy Engineering..

hadiah no 1 tu yang aku nak sangat...


mahu..


tapi...


tapi...



boss tak bagi..huwaaa~

sebab aku sedang sangat sibuk uruskan audit punya dokumen dan site report..nanti kalau masuk kuiz tu nak kena ada briefing ke apa2..menang round 1 masuk round 2 pulak...quiz schedule start 21th Nov - 13Dec 2011..DAN kuiz tu (kalau masuk final la..) pada 13 DEC 2011.. sehari sebelum MMHE audit tuk company aku...audit 14 Dec..rugii kan...erghhh!

audit nih pun bukan macam juruaudit yang mengaudit akaun tu..ni audit pada kepekaan dan pelaksanaan company aku terhadap 2 aspek penting:

1) HSE @ Health, Safety & Environment
2) QUALITY - including Quality Assurance & Quality Control

tengok tajuk aspek macam senang la kan...cincai pon boleh buat..tapi sangat penting untuk dibuat sesempurna yang mungkin + meaplikasikannya..dan yang membuat sedikit sukar, dokumen ada, aplikasinya kurang mengikut garis panduan..sikit2 tu keluar garisan jugak la..ha~

masa briefing dengan pihak MMHE kelmarin,dia cakap audit ni untuk menaiktarafkan company aku setanding MMHE..kalau dan jikalau kiteorang memang betul mengaplikasikan isi-isi yang ada dalam dokumen tu..susah tau..standard MMHE tu tinggi, kalau buat tender/technical proposal, keje rasmi aku tu..macam2 dorang mintak..

audit ni pun untuk company yang terpilih jek..yang da berjaya menyiapkan projek2 mega dengan MMHE terutamanya..dan ada record yang baik.. hee~


macam mana pun..melepas la aku....ermmm~



Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...