Isnin, Januari 02, 2012

happy ending

assalamualaikum . . lama tak jumpa kan . . aku cuti 4 hari tau . . h e h e . . abizkan cuti tahun . . lagi best . . BONUS!! setengah bulan je dapat . . tapi ok la . . Alhamdulillah . .

cuti tak pegi mana-mana pun . . shoping-shoping saja . . h a h a h a . . tapi aku ada attend one of my bestfriend wedding . . noraniza @ jija . .

ni masa malam nikah dan berinai . . cameraman nye ramai sangat . . da lah camera canggih manggih . . aku yang pakai nset cikai ni pun malu-malu nak amik gambar tau! . . tapi aku selit - selit aja . .lau tak, tak dapat lah der . .


ehem..


ni pelamin kat rumah jija untuk majlis berinai jek . . simple tapi cantik sangad!


jija in red kebaya songket . . lama nya kau solek jija, sampai ngantuk kiteorang tunggu . .
h a h a h a . .


semoga berbahgia ke akhir hayat . .kahwin jugak korang . . kawan lama betull . .


sweeett . . aku yang paksa dorang nih . . tergelak sakan nak suroh pandang muka masing-masing. .



ni pulak esok harinya . . sanding kat dewan serbaguna majidee . . pelamin cantik kan? tapi aku da datang lambat sikit . . jadinya tak dapat tengok dorang sanding . . da makan beradap . .


tahniah yep . .


last sekali . . aku dan jija . .


. . . . . happy ending . . . . .


Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...