Isnin, Januari 02, 2012

bila aku jumpa kau



dulu . .
aku tak suka kau . .
tak sayang kau pun . .

dulu . .
kau kawan dengan dia . .
mungkin lebih dari kawan . .
aku tak kisah . .

dulu . .
kau putih . . mata sepet . .
hensem la jugak . .
aku tak hairan . .

dulu . .
kau jarang sangat telefon . .
kalau kau mesej pun . .
aku malas nak layan . .

sekarang . .
bukan je aku tak suka . .
apatah lagi sayang . .
sebab aku benci kau . .sangad!
benci . . benci . . benci
² kau . .
sebab aku da benar-benar cinta kau . .

sekarang . .
bukan saja tak kisah dan hairan . .
boleh rindu kalau tak dengar suara kau . .
sedih betul bila kau tak mesej aku . .
marah jugak la kalau ada gf2 yang over . .

sekarang . .
aku bersyukur sebab kenal kau . .
berterima kasih sebab kau terima aku . . seadanya . .
berharap kau milik aku selamanya . . InsyaAllah . .


kau tahu tak , aku rindu kau sekarang nih . .
>_<'

Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...