Rabu, Disember 07, 2011

alamat rumah baru



assalamualaikum..

aku tahu banyak masalah boleh timbul bila aku tukar address blog nih . . kononnya tukar sempena nak sambut tahun baru . . boleh ? h a h a . kalau yang memang ada follow aku pada address yang lama , harap boleh refollow . .

kenapa tukar?

saje suka - suka . . nak letak nama aku pulak. . macam mana pun , luv-redmushroom tu tetap aku ingat dan sayang sampai bila - bila . .

kenapa mizzurabi?

sebab nama aku la . . kan perasan muda . . tambah mizz kat depan . . zura . . sambung terus dengan abi . . hoh ? tak kenal ? tak mengapa . . selak - selak la khazanah aku yang lama - lama tu. . ok ?

jadi , jangan marah ye aku tukar . . h e h e . .

Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...