Selasa, November 30, 2010

kawen kawen lagi


cantik tak??
cantik kan..hehe..




baca tajuk tu mesti korang bosan da kan..
'xde cerita lain ke budak ni nak cerita' kan kan?


``kali ni aku nak cerita pasal wedding classmate aku masa form 6..
lebih dikenali sbgai pija..die kawan aku yang palinggggg kecoh skali dalam kelas..sekali die cakap memang susah nak berenti..cakap laju pulak tu..kalau ade die,emang riuh la kelas 6ASA3 tu dlu..
dan pija telah selamat melangsungkan majlis pernikahannya ari sabtu kemarin dan sandingnye ari ahad..tapi aku hanya boleh menghadirkan diri pada ari nikahnye saje,sebab ari ahad tu aku ade majlis lain..aku g pekan nenas,pontian tengok bakal mak ucu aku kawen..hehe~ *gedis sket kat citu ye*ok,yang tu aku cerita kemudian..nak tepek gambar2 peristiwa disekitar majlis akad puan pija kecoh tuu... ^_^sebelum ape2 kene la sain borang setuju nikah dulu ye..


*memeterai sebuah janji*


masa nih syahdu tul,aku pon hampir menumpahkan airmata aku..

masa nak batalkan air sebahyang tu emang kelakar la...bersungguh2 suami pija nak pakaikan gelang..xboleh2,neves plus excited sangat kot da selesai semua proses..hehe~


ini pengantinya..cepat je da dapat anak..haha...anak buah die la...

keje rina la nih amik gambar songsang..bhahaha~


~classmate~


serbuan ke bilik pengantin





da tu je la...

nak tepek yang lain pulak..yang ni bakal mak ucu aku nye wedding...*perasan jek kau..die mak usu D, punyela mude mak usu die..lebih kurang kiteorang jek..saiz nye aje yang jauh beza sbb k.erna lebih kecik molek.. kak erna ke nak pggil ucu ek..aku pon xtau nak panggil ape..tapi semalam dlm teragak2 tu,yang terkeluar dr mulut ni 'kakak'..ok la tu..segan nak panggil ucu..


ni baru pas potong kek..aku datang lambat aritu,jadinya tak dapat nak amik gmbar sanding sume..husband kak erna ni askar...beng~beng~


white n gold theme..

akak cantekk~ selamat pengantin baru...



pada kedua2 pengantin baru,semoga kekal bahagia ke akhir hayat dan selamat menjalani kehidupan berumah tangga...



last skali...terimalah ini untuk korang...






*sila muntah jauh2 ye*











Photobucket
Photobucket

2 ulasan:

  1. majlis u bile pulak cik zura? i tggu perkhabaran ni~ hehehe

    BalasPadam
  2. akan dimaklumkan kemudian...hehe~

    i lagi tak saba tggu u punye perutusan aww~

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...