Isnin, November 08, 2010

i'm happy for you...

*smile*


perbualan dibawah adelah antara aku dan sahabat baik ku semalam...
*smile again*

motif : aku sangat excited dow......im so happy for you....


sahabatku : salam tun, 19 dis datang uma aq taw.ad mjlis ckit..dtg taw...

aku : kau nak tunang ke (main hembus jek ni)

sahabatku :dtg taw, aq nak mber2 aq ad ngan aq..pipit jek xde, tolong pujuk kan die ae..
(dalam ati aku berkata: xm'jwb soklan aku budak nih)

then,terus aku kol sahabatku itu..sebab aku ni memg jenis malas nak bermesej2,tepon senang..baru aku nak melayan ringtone nye,sudah diangkat..

aku : weh,betul kau nak tunang kan...

sahabatku : gelak hahahaha...kau memg cepat pick up la...dtg taw..

aku : peh,serius nih...tak sangke kau dulu...bila dirisik nye?

sahabatku : 3 ari lepas..aku baru lik jb 2 ari,mak die (bakal tunang sahabatku la) datang risik..

aku: hahaha..giler laa..tak sangka aku....

perbualan berterusan selama lebih kurang 15 minit..tapi bialah dipendekkan sampai sini jek sebab aku nak sambung point yang agak memeranjatkan aku....

sahabatku : tun,kau make up kan aku boleh?kau kan pandai make up..

aku : hah! bia betul kau,tak nak la aku..buat kt muke sendiri reti la skit2..bukan pandai sangat pon..

sahabatku : em,aku tak tahu la nak amik tukang solek2 tu ke tak, tunang je pun,nak biase2 jek..

aku : tak berani la aku..baik kau tanye pai(bakal tunang sahabatku) dulu..

sahabatku : takpe camni,nanti minggu depan ke kau try la make up kan aku..try je dulu..

aku : err~ better kau bincang ngan pai dlu..

dan seterusnya...........................................die akan inform kemudian..hehe~

ok,sebenarnya aku sangat hepi sahabatku yang cantik dan suwet ni nak tunang dah..da 5 tahun kot dorang kapel since form 6...bakal cikgu die nih dan akan menjalani praktikal nye di shah alam januari tahun hadapan..mungkin sebab tu nak di ikat dulu kot..hehehe~
apepon,aku sangat hepi untuk kau ila...congratz babe~


si cantik manis ila, bakal bergelar tunangan orang yee kau...


and im hepy for both of them coz nonie will get married on this dicember too...ouh~

nonie and ila...
cam nak bersanding dah korang...sabar ye...


2 da di sunting, lagi 6 bile lagi nih.....


who's next??????




Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...