Jumaat, Julai 29, 2011

dia datang lagi

"termenung sejenak"
..

...

"eh!"

sedar akan sesuatu

..

...

untuk kepastian

.. aku ambil sesuatu yang berbentu piramid dihadapan ku..

'' lalu mataku liar merenung dan mencari2 kelibat dia yang suci itu''


''tidak ketemu''


.. lalu ku selak permukaannya yang kebelakang lagi


" ah"





..... sudah jumpa .....

''iya, memang benar, dia yang suci dan nikmat rasanya ada disitu..."

em,tidak sabar rasanya mahu menikmatinya bersama...






**** aku nak cakap tengok kalendar jek, bile puasenye...hahaha****




oh ye..

ari ahad kemarin uma aku dan jiran2 ade buat kenduri arwah n nak sambut puasa..kiteorang telah BERRGABUNG!!! (sebut excited mcm power rangers tu) lebih kurang 7 family, haruslah masak2nya besar-besaran mcm buat kenduri kawen..haha..tapi yg penting- KERJASAMA..


ade gaya.keunggulan tersendiri x..pakcik ni mmg tukang masak tuk kenduri kawen..kalau rse nak booking,ley inform aku yep..hehe


ni jiran aku tengah jaga sayur lemak nangka+leher+kaki aym..uhh~superbb
korang makan x??


ayam masak kicap


asam pedas ikan mayong..kepala nye sedapp gilerr weh~

WAJIB ade! my all time fav..sambal goreng jawa..tp ni lom siap lg..dan ade la kuih muih n pencuci mulut..dan 1 lauk lagi,gulai tempoyak ikan patin..mama aku yang masak..bauu nya mak aiii...terliuq dok...tp tak sempat snap sbb yang plg last masak n aku tengah kemas2 tmpat lain...aihh!mcm rajen sgt kan..


tempat kejadian..lepas je bentang carpet ngn tikar budak2 ni truz terjah..termasuklah aku...sempat ikut dorang main ceper...korang tau?..ala, yang gune tutup botol minum tu..pastu tengah2 nye ketuk2 skit bagi berat n tak melayang sgt..pastu sirai-aim-timbang..seronok tau..
aku main 'bantai' budak2 kecik tu..hahahahaha..jaat aku...tapi best lepas gian main zaman kanak2 nye game..paling hebat aku main guli & ceper dulu..seyes laa..tak percaya jom lawan..nak jugak test power nih,masih berbisakah atau tidak..hahahahaha...


ok

SELAMAT BERPUASA SOBAT..

NIKMATILAH SAAT BERPUASA SEBAIKNYA






Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...