Rabu, Oktober 20, 2010

disebalik namanya

ello..ello..
nak tahu kenapa aku pilih nama blog ni luv-redmushroom???


tak nak??

tak nak tak pe..pak aji mata buta...haha..
tapi aku nak bagitau juge..walaupon mungkin dari korang dah tau..kot....
alkisahnya...bermula la cerita dahulu kala... *ok!mengarut*

tengok nih...aku da simpulkan kisahnya....hehe~



ni lah rupe sebenar cendawan merah aku...
cumill kan....gemok dan bolat...sedap pelokk...huahaha..

yang si bolat cendawan merah tu namanya Buntat..mama aku yang bagi name tu..haha..sebab mama kata besar dan bulat sangat..aku pon terikut da pnggil buntat..alkisahnya,buntat tu diberi oleh D aku la kan,mase tu seminggu sebelum aku nak g penang kiteorg jalan2,nak sambung study kat usm la kan..then,tersinggah 1 kedai cenderamata camtu,pusing2 ternampak la si buntat nih..mase tu tak kate ape la kan tapi D lak yang terbekenan kat die,die pon belikan la wat teman kat usm katenye (daya fikiran yang kehadapan tau)...yela da jauh nantikan...tapi dalam ati sape yang tak suke kn..aku mestila suke..da lah si buntat tu kaler merah..*owh!pandai tau die pilih fav kaler aku* tapikan mase mule2 nak bawak datang usm mase sem 2 tu, malu la gak,tak muat nak masuk beg ape pun..ikut kate D soh pegang jek..ish, tak nak aku..haha..last2 sumbat dalah beg,tp still kepala cendawan yang kembang tu keluar..hahaha...oh kenapa sem 2 baru bawak buntat? sebab mase mule2 datang usm tu aku naik bas je pon,bawak beg da banyak dan besar lak tu..memang tak cukup tangan,,terpakselah aku tinggalkan dulu dengan berat ati...

ok,cukup serba sedikit pasal buntat..
yang bantal love shape and ada word i love you tu pon konfem2 D yang bagi jugak..yang tu D bagi as present befday aku yang ke-21...

ok,da abess da asal usul nama blog ni luv-redmushroom.blogspot.com


aku sayang si buntat kuat-kuat



*knape aku tak cerita pasal ni awal2 dulu ek...ermm~





Photobucket

2 ulasan:

  1. mesti dah busuk giler si merah ko tuh! baik ko basuh dia hujung mggu nih :p

    BalasPadam
  2. hahahaha....tau2 lak kau...aku anta dobi khas nti...

    BalasPadam

*komen la apa yang patut ye (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...